joi, 13 noiembrie 2008

Pentru... de dimineata



Mersul la serviciu are si (dez)avantajele lui. E foarte frumoasa dimineata cu tot ce presupune ea in orasul asta ametitor – de la esapament – si e superb sa il vezi trezindu-se la viata. Te umpli de energie cand iti vezi compatriotii cum se bulucesc pe cateva artere principale care mai de care sa ajung inaintea sefului.
Insa in toata aceasta minunatie, sunt si oameni carora pulsul le este mult mai calm, si mai ales atitudinea mult mai relaxata. In fiecare dimineata, trecand prin fata magazinelor de haine de pe Marele Bulevard, sunt intampinat de posterioarele debordante ale vanzatoarelor aplecate sa-si aranjeze marfa atat de dezinvolt si de relaxat incat nu stiu cum sa trec mai repede de vitrine. Insa ceea ce este si mai deranjant este faptul ca mai mereu ma apuca greata – sa fie oare de la cafeaua amara de dimineata, sau din cauza ficatului meu marit? Si nici sa ma uit in alta parte nu are rost pentru ca sunt magazine si pe partea cealalta, iar daca ma uit in sus dau peste badigarzii la patru ace de la hotel Ambasador, care sigur mi-ar scoate ficatul pe nas.
In alte stiri, primind un add pe BunaCinci, am intrat sa vad despre cine e vorba si mare imi fu mirarea cand am observat ca multe dintre fete se laudau prin statusuri deochiate ca si anume si-au pus-o. Pai bine domnisoara si asta ce inseamna? Ne inviti cumva pe toti pe la tine? Acum ca stim, mai ramane ceva ce vrei sa ne spui? Vrei sa ne anunti si cand iti faci buletinul, sau cand gusti si tu din viata de liceu. Succes!

Cam atat asa, pentru de dimineata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu