sâmbătă, 9 februarie 2008

The touch of life

The touch of life gives you the choice of your death, the right that youre forced to see to the very end.

Credeam că ştiu ce îmi doresc; credeam mereu că vreau pe cineva care să mă cunoască, pe cineva care să înţeleagă esenţa mea, şi care să îmi fie alături trup şi suflet. Şi totuşi descopăr din timp în timp că aştept defapt pe cineva cunoscut, pe cineva a carei esenţă eu s-o ştiu, pe cineva care mi-ar dezvălui secrete despre mine.

Deşi dorinţa de necunoscut şi nou face deliciul unei dragoste pătimaşe, pâna la urmă suntem atraşi către noi către ceea ce ştim.

Un comentariu:

  1. domnu', domnu'
    dacă-mi permiteţi, epistemologic vorbind,
    cada cu apă caldă îţi încreţeşte deştele.
    şi e nevoie de ceva de băut ca să vorbim despre asta.

    RăspundețiȘtergere